7 Mayıs 2013 Salı

Windows 7 Ultimate Sp1 Tek Link İndir ( 32Bit- 64Bit )

Windows 7 Ultimate Sp1 Tek Link İndir ( 32Bit- 64Bit ) 

Arkadaşlar bu paylaşım güncellenmiştir güncel sürüm için tıkla ===>>


Sistem Gereksinimleri
*1 Ghz İşlemci (32-Bit, 64-Bit)
*512 Mb Ram (32-Bit),
*1 Gb Ram (64-Bit)
* 5 Gb Boş Disk Alanı (32-Bit)
* 7 Gb Boş Disk Alanı (64-Bit)
* 128mb Ekran Kartı

Windows 7 Ultimate Sp1 Türkçe 32bit İndir:
Windows 7 Ultimate Türkçe SP1 Full Tek Link (32bit + 64bit)

Windows 7 Ultimate Sp1 Türkçe 64bit İndir:
Windows 7 Ultimate Türkçe SP1 Full Tek Link (32bit + 64bit)

Microsoft 'un Sitesinden indirilen en son sürümdür.Windows 7'yi Yüklediğinizde Windows Update Merkezinden Birşey İndirmez.(En Yeni Güncel Olduğu İçin) SP1 de Explorer 9 'za Yükseltilmiş.

KURULUMU

öncelikle yukarıdan herhangi birini indirin size uyan hangisiyse onu indirin.
daha sonra dosyaları rar vb bir programla çıkartın masaüstünde bir klasörü daha sonra setup.exe dosyasıyla kurulumu gerçekleştirin.

CD yazmak için Nero gibi bir program ile bootable olarak yazdırabilirsiniz..

iyi çalışmalar dilerim. 

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ








Sistem Gereksinimleri
*1 Ghz İşlemci (32-Bit, 64-Bit)
*512 Mb Ram (32-Bit),
*1 Gb Ram (64-Bit)
* 5 Gb Boş Disk Alanı (32-Bit)
* 7 Gb Boş Disk Alanı (64-Bit)
* 128mb Ekran Kartı

Windows 7 Ultimate Sp1 Türkçe 32bit İndir:
Windows 7 Ultimate Türkçe SP1 Full Tek Link (32bit + 64bit)

Windows 7 Ultimate Sp1 Türkçe 64bit İndir:
Windows 7 Ultimate Türkçe SP1 Full Tek Link (32bit + 64bit)

Microsoft 'un Sitesinden indirilen en son sürümdür.Windows 7'yi Yüklediğinizde Windows Update Merkezinden Birşey İndirmez.(En Yeni Güncel Olduğu İçin) SP1 de Explorer 9 'za Yükseltilmiş.

KURULUMU

öncelikle yukarıdan herhangi birini indirin size uyan hangisiyse onu indirin.
daha sonra dosyaları rar vb bir programla çıkartın masaüstünde bir klasörü daha sonra setup.exe dosyasıyla kurulumu gerçekleştirin.

CD yazmak için Nero gibi bir program ile bootable olarak yazdırabilirsiniz..

iyi çalışmalar dilerim. 


Arkadaşlar bu paylaşım güncellenmiştir güncel için tıkla ===>>

http://windows7sp1indir.blogspot.com/2013/11/windows-7-ultimate-sp1-turkce-eylul.html





» Windows 7 Ultimate Sp1 Tek Link İndir ( 32Bit- 64Bit ) // Download «

76 yorum:

  1. iki sorum olacak ilki mayıs ayında mı çıkan ikincisi de Türkçe mi?

    YanıtlaSil
  2. arkadaşm ben yükledim iso ile actım ama setupa tıklayınca 0x7e hatası geliyo ne yapacağım :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSO dosyasını dvd'ye yazdırıp kullanacaksın, açmayacaksın.Biraz önce indirdim, dvd'ye yazdım ve şu anda yükleniyor.Henüz hata ile karşılaşmadım.

      Sil
  3. Ben böyle bir hata alıyorum rica etsem acill yardım edermisin
    http://t1306.hizliresim.com/1b/8/nx1pn.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısı bende war kardeşm sorunu bulduysan yardum edersen sevinirim :)

      Sil
  4. İkiside türkçedir. Count Hessie hataanızı diyer adminlere ileticem en kısa zamanda hatanıza bilgi verilecek

    YanıtlaSil
  5. Mükemmelsin "sebahattin" bekleme derdi olmadan son hız hemde.

    YanıtlaSil
  6. öncelikle paylaşım için tşk ederim. 1. sorum bunda activasyon nasıl yapılıyor? kurulum yaparken herhangi bir kod istiyor mu? 2. sorum windows 8 kurulu, onu silip bunu kurmam gerekiyor. windows 8'i kullanamıyorum çok kötü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Kardeş Ya Aktivasyonu Nasıl Halletcez?

      Sil
    2. kardeşim silmene gerek yok direkt olarak kurabilirsin ve sayfa başında zaten activasyon programı var ve kurulum esnasında kod girmene gerek yok

      Sil
  7. Teşekkürler Süleyban bey.. Aktivasyonu diğer paylaşımlarda bulabilirsiniz, herhangi bir kod istemiyor, bilgisayara format atıp win7yi kurmalısınız. iyi günler

    YanıtlaSil
  8. sorum olcak benım blgsyar 32 bt ve yussetmek ıstıyorum yusset dedıyımdede windos 7 home premiyum veya ulitimate ye yusset dıyor ve 64 bt yazıyor bu bana uygunmu dur

    YanıtlaSil
  9. ve vızıta dır bılgısayar

    YanıtlaSil
  10. İndirmek için tıkladım X17-59465.iso diye bişey indirmeye başladı doğrumudur bu mu yani dosya?

    YanıtlaSil
  11. GUNCELDEYIL NEDEN PUROPLEM KONU KILIT:?

    YanıtlaSil
  12. setup.exe ile kurulumu yapın demişsin. Bu kurulumu format atmadan önce mi yapacağız. Yoksa rardan çıkardığımız gibi dvd ye bootable yapıp format mı atacağız?

    YanıtlaSil
  13. peki bunla format atabilir miyiz

    YanıtlaSil
  14. la inanmayınn türkçe değil bu :) indirdim kurdum cavurca:)

    YanıtlaSil
  15. ahmet yenilmez zaten format programı bu aydamı geziyon:) zuhahaha

    YanıtlaSil
  16. sonradan dil paketi indirirsiniz olur biter o zaman türkçe olar

    YanıtlaSil
  17. arkadaslarr window 7 temiz. fakat ingilizce.
    türkçe değil oyuna getirildik :) zuhahah

    YanıtlaSil
  18. benim mesajıma cevap olmadı 22 gün gecti

    YanıtlaSil
  19. Ya Usta İndirdik Kurduk Güzel Ama 30 Günlük bu Lisansı Yokmu?

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar aktivasyon programı ana sayfamızda bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  21. sağol kardeşim çok akıllıca resimleri sanal makinede çekmissin çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  22. http://trmayonez.blogspot.com/ program indir , hd film indir , film izle , http://setfilmizle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Kardeş bende diyorki setup exe hatası neyden olabilir? acil format atmam lazım ilginize

    YanıtlaSil
  24. lan yavsak madem türkce degil ne bok yemeye buraya ingilizce programı koyup Türkce diye millete yediriyon ne gunahım vardı da saatlerce inmesini bekledim ya adam gibi işini yap yada yalan ere google'da bilgi kirliligi yapma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın angut, kara cahil, kısıtlı arkadaşım...
      39 mb'lık TR dil paketini indirmeyi denedin mi?
      3 dk sürmüyo.

      Sil
    2. lan sorun dil paketi indirmek mi türkçe degilse türkçe niye yazıyor bide üstüne adama tutup hakaret ediyon asıl angut sensin

      Sil
    3. aq mun malı Türkçesini ndn koymadın top

      Sil
  25. Bir sorum olucak bunu USB belleğe yazmakta mümkün mü ve yazınca USB bellekten tekrar siline biliyor mu. Yani USB bellekten format atabilirmiyim verdiğiniz Windows 7 ile.

    YanıtlaSil
  26. benım kımseyi kandırdığım yok blader güncelleme ile türkçe dil paketi yükleyede bilirsin 10 dknı almaz . İndirip kurup memnun olan birsürü kişi var

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. milleti kandırıyor indirmeyin adam gibi uğraşıpta türkçe yapsaydı helal olsun derdimde yok uğraşmamış kopyala yapıştır bunlar başka bişiy değil türkçe dil paketi yükledim sistem salaklaştı indirmeyin

    http://www.ibrahimbaloglu.net/2013/05/windows-7-ultimate-32-64-bit-orjinal.html

    bu sitede türkçeymiş ordan indiricem.

    YanıtlaSil
  29. Bilgisayarımda C: ve D: bölümleri var. Format atınca D: bölümü silinip C: ye mi aktarılır yoksa sadece içini mi boşaltırız böyle format atarsak.

    YanıtlaSil
  30. Kardeşim 2 saat bekledik ikisini de indirdik, ne diye bzim vaktimizi ve kotamzı yiyip hakkımıza giriyorsun? TÜRKÇE DEĞİL arkadaşlar, indirmeyin boşuna. Ayıp yahu.

    YanıtlaSil
  31. arkadaş ya adm gibi paylaşım yap yada para kazancam diye milleti kandıryazık ya

    YanıtlaSil
  32. Mal insan sürüsü....
    ingilizce değilse TR dil paketini yükleyin. Adam uğraşmış koymuş 2.5 GB çekiyosun da 39 MB'lık dil paketimi zor geliyor?
    Buraya eleştiri yazacağın zamanı, dil paketini indirmek için harcasaydın yarısı inmişti.
    a.q kara cahilleri...

    YanıtlaSil
  33. teşekkürler kardeşim. daha öncede indirmiştim şimdi yine indiriyorum. işi bilmeyenler fuzili yorum atarlar bakma onlara sen. türkçe dil paketi 3 dakikada iner ayarlarını yapacağız tabikide. nette gördüğüm en sağlam link bu. olumsuz yorum atanlara söylüyorum alternatifini göstersenize ( yok değilmi hepsi patlak)

    YanıtlaSil
  34. Yaw hata veiryorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr setup.exe win32 uygulaması değil diyorrrrrr yardım ACİLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

    YanıtlaSil
  35. lann amuna kodugum bozuk yuklemisin yaptım ben haybbiiii

    YanıtlaSil
  36. arkadaşlar dosya konumun dan oluyo (deamon tools lite)

    YanıtlaSil
  37. İlla cd ye yazmak gerekiyormu yoksa sadece setup tan yükleyebilirmiyiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece setupdan yükleye bilirsiniz ama cd den daha temiz olur kardeşim...
      Nasıl temiz okur derseniz:
      Pc yi cd/dvd rom dan başlatın yerel disk(:C)yi (sizde ne yazıyorsa)yi biçimlendirin biçimlendirdikten sonra yerel disk c ye atın formatınızı pc niz yeni gibi olur kardeşim...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  38. Sadece setupdan yükleye bilirsiniz ama cd den daha temiz olur kardeşim...
    Nasıl temiz okur derseniz:
    Pc yi cd/dvd rom dan başlatın yerel disk(:C)yi (sizde ne yazıyorsa)yi biçimlendirin biçimlendirdikten sonra yerel disk c ye atın formatınızı pc niz yeni gibi olur

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  39. Benim windows 7 ultimate için boot.wim dosyası eksik, burada paylaşırsanız çok teşekkür ederim, güzel bir site. Bu dosya 138 mb. Teşekkürler. Acil lazım

    YanıtlaSil
  40. teşekkürler şimdi denicem inş. şakır şakır çalışacak fakat benimki windows 8.1 sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  41. indiriyorum yorumları okudum dediğiniz gibi mal çok . madem ingilizce google kalkıp w7 yi türkçeye çevirme diye yazdığınızda 500 tane site anlatıyor aç bir tanesini yap . adamlar sizin gibi öküzler yapabilsinler diye ingilizceye göre anlatıyor ona rağmen yapamıyorsan kalk siktir git part part olanları indir 2 güne indirirsin . ellerine sağlık ayrıca konuyu upload edenin .

    YanıtlaSil
  42. Admin kardeşim doğru diyorsunda dil paketi kur güncellemeden diyorsunda o zaman neden bize isonun türkçe olduğuna dair bir tanıda bulunuyorsun bu siteye giren herkes böyle diüşünür resmen oraya da yazmıssın Windows 7 Ultimate Türkçe İndir diye bari türkçe yazma dil paketi linkini ver altına şu da varki tabiki eleştiri olacak ama gerçekten download konusunda başarılı buldum teşekkür ederim tek link..!

    YanıtlaSil
  43. kardeş pc yi tekrar kurup kurduktan sonramı win 7 yi yüklicez yoksa bu haliyle mi kurcaz? bi diğer sorumda pcim xp yüklenirmi

    YanıtlaSil
  44. abi bunun serialleri nasıl halletcez ?

    YanıtlaSil
  45. abi bunun serialleri nasıl halletcez ?

    YanıtlaSil
  46. ya ben fazla bilmiyorum bu işleride direk masaüstüne yüklesem açılırmı program yani format at yükle derkende bütün proglarmları silicekmiyim

    YanıtlaSil
  47. ya arkdas ben bunu indiridm yukledim.. turkce dil paketini yukledigim halde bile bilgisayarın acilisi kapanisi fare imlec menuleri falan hep ingilzce ve ayrıca dedidin gibi internet explorer 9 deil 8 cıkıyor baska yerden kes yapıstır dile paylasıtıgın seyleri denemis gibi bize anlatma en ayar oldugum forumlama seklidir bu..!

    YanıtlaSil
  48. Ve ayrıca update ten birsey indirmez diyorsum 220 tane onemli guncelleme ile karisima cıktı.. bekle allah bekle indir allah inidr bilgisayar fallos oldu.. biraz daha dikkat ozen ve itina ile yapın bu isi eyvallah paylasmak guzel iyi ama adam akilli olsn

    YanıtlaSil
  49. Bir sorum var USB'ye atsam olurmu?

    YanıtlaSil
  50. neresi türkçe ya ben cd ye yazdım formata baslayyacaktım türkçe degil bu ?

    YanıtlaSil
  51. Türkçe olmasın ne gerek var.
    Windows güncellemeleme kısmından kurun zor mu
    3 GB'lik şey indiriyorsunuz içine 39 MB'lik dil paketi kurmak zor mu adam uğraşmış uplaod etmiş veya her neyse işte .

    Teşekkür ederim

    Açamayan arkadaşlar CD/DVD'ye yazıp öyle denesinler sorun çözülür herhalde .

    YanıtlaSil
  52. Neden yalan konuşuyorsunuz? Bunun için geçerli bir sebebiniz var mı? İnsanları kandırmak sizi mutlu mu ediyor? Başlıkta türkçe diye belirtiyorsunuz, yorumlarda türkçe mi diye soranlara türkçe diyorsunuz, ancak ingilizce çıkıyor. Tebrik etmek gerek sanırım sizi, bu denli istikrarlı ve ısrarlı yalan için.

    YanıtlaSil
  53. beyler bi bakarmısınız indirdim X17-59465.iso setupu açtım oda yüklenince hata verdi sorun nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  54. Beyler yardımcı olabilecek varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu USB yada CD ye yazdıracan sonra bilgisayara takacan bootable edip kurulumunu Başlatacan yükleyecen ingilizce ise bide türkçe dil paketi yüklicen oh mis B)

      Sil
  55. Beyler ben şimdi ben mediagetten win7 ultimate 32 bit indiriyorum inşallah bir şey olmaz :)
    USB den yükleyecem USB ye koyaladıktan sonra geri usbdeki kopyayı geri alma şansımız varmı?

    YanıtlaSil
  56. admin hangisi 64 bit onu çüzemedim

    YanıtlaSil
  57. arkadaşlar nasıl oluyorda başka sitelerden 18 saatte inen wın7 burda 1 saate iniyor söylermisiniz

    YanıtlaSil
  58. Hocam format orjinal mi yoksa değil mi? Ürün kodu falan istiyo mu?

    YanıtlaSil